اخبار رئال مادرید
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : caroline

دنیل آلوس برزیلی گفت که نمی تواند بازی کردن مقابل نیمار را تصور کند و گفت که "آرزویش " حضور در یک تیم با اوست .
الوس در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" نمی توانم بازی کردن مقابل "نی " را تصور کنم . رویایم هم تیمی شدن با او در آینده است . "
وی افزود که هواداران تیم ملی برزیل هم باید صبر پیشه کنند .
                                   http://img.diariodeleon.com/img/noticias/616470_2.jpg

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : caroline

زین الدین زیدان ، از دوشنبه آینده پست مدیریت ورزشی تیم اصلی رئال مادرید را به عهده خواهد گرفت چرا که این بازیکن اسبق فرانسوی می گوید :" کارم را به عنوان مدیر ورزشی تیم اصلی آغاز خواهم کرد . نقش مورینیو و مدیر عامل در این قضیه کلیدی بوده است . "
این بازیکن اسبق فرانسوی وظیفه رسیدگی به مسائل ورزشی تیم اصلی را به همراه خوزه مورینیو به عهده خواهد داشت . تا سال قبل خورخه والدانو پست مدیریت داخلی را به عهده داشت و زیزو از این به بعد دست راست مربی پرتغالی خواهد بود .
زیدان گفت که از پست جدیدش در رئال مادرید " خیلی خوشحال است " و در مرود خرید واران نیز گفت :" خیلی خوشحالم چرا که واران آینده درخشانی دارد و بازیکن مورد علاقه مورینیوست . به نظرم سرجیو راموس و کاروالیو به او کمک خواهند کرد تا در آینده فیکس شود ."
بازیکن سابق رئال مادرید گفت که هنوز شرح وظایف خود را نمی دانم :" باید ببینیم که نقش من چه خواهد بود . به هر حال مهمتر از هر چیز ، خدمت به رئال مادردی است . "
در مورد نیمار نیز گفت :" شباهت زیادی به روبینیو دارد اما گلزن تر است . بازیکن با استعدادی است که توانایی بازی در رئال مادرید را دارد ." http://roundballpassion.com/wp-content/uploads/2010/12/Zinedine_Zidane_2008.jpg

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : caroline

خوان گاسپارت ، مدیر سابق بارسلونا روز دوشنبه در مورد مسئله روابط این تیم با رئال مادرید که پس از حرفهای خوزه مورینیو در فصل اخیر به آن ضربه خورده صحبت کرد . مربی پرتغالی را "مربی بزرگی " خواند البته ابراز امیدواری کرد که شخصیتش بهتر شود .
گاسپارت در مراسمی در فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت :"مورینیو را می شناسم چرا که او را با رابسون به اسپانیا آوردم . به نظرم یک شخص با ادب ، حق جو و یک مربی بزرگ است . "
سپس در مورد مدیر رئال مادرید نیز گفت :" فلورنتینو پرز یک جنتلمن بزرگ است و مثل مورینیو یک مرد خوب، خانواده دوست و با محبت است . "
وی افزود :" مورینیو می خواهد به هر نحوی شده بازیها را ببرد اما به نظرم در رئال مادرید کارهایش خوب جواب نداد . درست است که رئال فصل خوبی داشت اما بارسا بهتر بود ، استثنایی . رئال مادرید باید برای رقابت با بارسا بجنگد . البته به نظرم باید شرایط عادی شود ، نباید دیگر کلمات زشت تکرار شود ، با یک عذرخواهی همه چیز حل می شود ."
وی افزود که باشگاه ها باید "درون زمین " برای بردن تلاش کنند و ادامه داد :" رئال مادرید و بارسلونا رقیب هستند اما همیشه سعی کرده اند که آداب را حفظ کنند . من با مدیران رئال مادرید هم اختلافاتی پیدا می کردم اما پس از مدتی با یک عذرخواهی همه چیز حل می شد . "

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : caroline

رئال مادرید هر جا که باشد هیجان بسیاری ایجاد می کند . رئال مادرید قرار است که در این تابستان به ایالات متحده ، آلمان ، انگلیس و چین برود تا هوادارانش از سرتاسر دنیا را خوشحال کند . این مکان ها از همین حالا خوشحالی خود را از دیدن رئال مادرید ارائه داده اند .
تور جدید رئال مادرید ، وجد زیادی را در سرتاسر دنیا ایجاد کرده است . آن قدر که استادیوم هرتا برلین در فاصله یک ماه تا بازی کاملا پر شده است . هواداران آلمانی هر 74.500 بلیط بازی رئال با تیمشان در استادیوم المپیک را خریداری کرده اند .
دیگر نمونه های استقبال خوب از رئال مادرید مربوط به وبسایت تیمهایی همچون فیلادلفیا یونیون و لستر سیتی است . در وبسایت تیم آمریکایی نوشته شده است :" بی اندازه افتخار می کنیم که برخی از  بهترین بازیکنان دنیا را در استادیوم لینکلن می بینیم . " و سپس کاسیاس ، رونالدو ، ژابی و کاکا را "سوپر استارهای بین المللی " خوانده است . اتفاقی مشابه هم در وبسایت تیم انگلیسی رخ داده است . "در مقابل تیمی با ستارگان بین المللی و جهانی قرار می گیریم . مطمئنا این شب به یاد ماندنی فراموش نخواهد شد . "
استادیوم های پر و شهرهای پرشور نمونه ای از رفتاریست که در مقابل حضور رئال مادرید در جای جای مختلف جهان صورت می گیرد .

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : caroline

با پیوستن کوئنت رائو به رئال مادرید ، به بسیاری از شایعات خط بطلان کشیده شد . با انتقال این مدافع پرتغالی رئال مادرید صاحب گرانقیمت ترین خط دفاع تاریخ شده است. چرا که چهار تا از اعضای خط دفاعی مورینیو جزء ده مدافع برتر و گرانقیمت تاریخ فوتبال هستند .
ریو فردیناند که با 42 میلیون از لیدز به منچستر یونایتد پیوست ، صدرنشین این رنکینگ است . پس از او تورام 36 میلیونی در یوونتوس قرار دارد . بعد نوبت په په است که با 30 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست ، درست به اندازه فابیو کوئنت رائو .
در جایگاه ششم ، ریکاردو کاروالیو قرار گرفته است ، البته این بار نام رئال مادرید به عنوان باشگاه خریدار مطرح نیست . چلسی آبراموویچ برایش 28.5 میلیون یورو پرداخت . در جایگاه هشتم هم سرجیو راموسی قرار دارد که با 27 میلیون یورو از سویا به رئال مادرید پیوسته است .
البته دو بازیکن سابق رئال مادرید هم در این لیست هستند . والتر ساموئل که با 24 میلیون یورو از رم خریده شد و جاناتان وودگیتی که با پرداخت 21 میلیون یورو از لیدزیونایتد به رئال مادرید پیوست . فابیو کوئنت رائو هم در این رنکینگ هست ، البته این انتقال مربوط به پیوستنش به اینتر در سال 2002 است .
با آمدن کوئنت رائو ، رئال مادرید صاحب گرانقیمت ترین خط دفاع تاریخ و یکی از بهترین خط های دفاعی تاریخ فوتبال جهان شده است .

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : caroline

رئال مادرید با شهردار پایتخت برای آغاز بازسازی سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده است . بنا بر گزارش الکونفیدنشال ، فلورنتینو می خواهد که یک استادیوم مدرن ایجاد کند ، پروژه ای که شامل مرکز خرید ، ادارات جدید ، پارکینگ و مسقف کردن برنابئوست . http://images.businessweek.com/ss/09/09/0925_olympics_2016_finalists/image/madrid_santiago_bernabeu.jpg
این روزنامه نوشته که در این میان نقش شهردار مادرید مهم بوده است . فلورنتینو می خواهد که تا پیش از 13 ژوئن 2013 که دوره مدیریتش در رئال مادرید به اتمام می رسد با 200 میلیون یورو این پروژه را حل کند . مشکل زمان این تغییرات است چرا که مثلا در زمان تعطیلات ، پیش بردن کارها کمی مشکل است.
مدیر می خواهد که این استادیوم را مدرن تر کند و آن را شبیه استادیوم های مجهزی همچون آلیانس آره نا و نست در پکن کند . مسقف کردن برنابئو می تواند برای بازیهای المپیک خیلی کارساز باشد .
البته با این که فلورنتینو می خواست که یک هتل هم احداث کند اما این قضیه فعلا متوقف شده است و فعلا فقط ساخت مرکز خرید در اولویت است .
 

پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : caroline

ایکر کاسیاس پریروز آخرین تور خود را در ادامه حرکات انساندوستانه در پکن برای دروازه بان های جوان پشت سر گذاشت .  کاپیتان رئال مادرید با نامزدش سارا کاربونرو به پکن رفته است تا تجربیاتش در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا را با چینی ها تقسیم کند .                                   http://i2.listal.com/image/1244535/500full.jpg
در کنار کاسیاس ، گائو هونگبو و یانگ ژی ، مربی و دروازه بان چینی حضور داشتند . بچه ها در کمپ با ایکر در مورد آینده این کشور مصاحبه ای انجام دادند ("چین باید بیشتر به آکادمی بها دهد " و همچنین در مورد احتمال مربیگری ایرورتا ، کاماچو و آراگونس در چین گفت :" مطمئنا حضور آنها می تواند یک موفقیت باشد . "
کاسیاس تا اواخر هفته در چین می ماند و سپس به اردوی رئال مادرید ملحق می شود . البته یک بار دیگر در همین تابستان به همراه تیم راهی این کشور خواهد شد .
 

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : caroline

یک اتفاق بی سابقه قرار است رخ دهد : برگزاری یک بازی فوتبال در ساعت 11 شب . بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا در میان رئال مادرید و بارسلونا ، بامداد روز پنجشنبه 28 مرداد ، ساعت 1:30 در نیوکمپ برگزار خواهد شد که اگر به پنالتی بکشد ، این بازی می تواند تا ساعت 4 صبح ادامه داشته باشد .
بازی رفت نیز قرار است که بامداد دوشنبه  24 مرداد ساعت 00:30 در سانتیاگو برنابئو برگزار گردد .
 

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : caroline

کوئنت رائو به رویایی که از سیزده سالگی در سر داشت دست یافت ، یعنی از همان زمانی که برای امرار معاش ، نقاشی می کرد . حالا می تواند شش فصل در برنابئو بازی کند . بازیکن پرتغالی پنجمین خرید فصل مورینیو برای فصل 12-11 است (شاهین ، کایخون ، آلتین توپ و واران قبلی ها بودند) و رئال مادرید حاضر شد که 30 میلیون یوروی مد نظر بنفیکا را بپردازد . بدین ترتیب شمار مخارج این فصل رئال برای خرید ها به 55 میلیون یورو رسید



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : caroline

گری نویل مدعی شد که رئال مادرید و منچستر یونایتد به زودی رقبای سرسخت تری برای بارسلونا خواهند شد .
کاپیتان سابق یونایتد گفت که تیمها کم کم راه شکست بارسلونا را یاد می گیرند . مدافع سابق فوتبال انگلیس گفت که بالاخره می توان بارسلونا را کنار دهد .
نویل در مصاحبه با منچستر ایونینگ نیوز گفت :" زمانی ما هم با بازیکنان جوان خود توانستیم که یوونتوس را کنار بزنیم . طبیعتا بالا رفتن از کوه مشکل است . اما به نظرم بهتر خواهیم شد . تیمهایی همچون رئال مادرید و منچستر می توانند در طول دو سال آینده بارسلونا را کنار بزنند . "
وی افزود :" فصل آینده برای آنها کار مشکل تر خواهد شد چرا که یونایتد و دیگر تیمها یاد خواهند رفت . هر دوره به شکلی سپری خواهد شد ."

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 5256
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1