اخبار رئال مادرید

ایکر کاسیاس ، کاپیتان تیم ملی اسپانیا در پکن گفت که خوزه مورینیو ، مربی رئال هیچ درخواستی از او برای تغییر کاپیتان نداشته است تا شایعات روزهای اخیر را تکذیب کند .
کاسیاس گفت که علت چنین شایعاتی را "کمبود اخبار در این روزها " خواند و سعی کرد که به این شایعه خاتمه دهد :" این را فقط یک شوخی بدانید که تاریخ مصرفش دیگر تمام شده است . " . کاپیتان رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی در سفرش به پکن که قرار است برای 100 دروازه بان جوان توضیحاتی بدهد ، این نظرات را ابراز داشت .
کاسیاس  به اهمیت کمک به "تمامی افرادی که به آن نیاز دارند : تاکید کرد و افزود :" همه جای دنیا فوتبال را می شناسند و میلیون ها هوادار ، پشت ما هستند و ما هم باید در مواقع لازم به آنها کمک کنیم . از شما به خاطر حمایتی که از مردم برای گسترش ورزش انجام می دهید سپاسگزاریم. "
حضور کاسیاس در پکن بخشی از پروژه "نسل آینده " است که "بنیاد خیریه ایکر کاسیاس " برایش تلاش می کند . تائو وو و ون بنیو ، نایب رئیس گوان پکن ، در این مراسم ، ایکر را همراهی می کردند .
آنها به خاطر " حضور بهترین دروازه بان جهان " در چین از او تشکر کردند و ون ، دروازه بان رئال را "با شخصیتی بی همتا " خواند .  کاسیاس در یک بازی خیریه در امروز و فردا شرکت خواهد کرد .                                                            

 

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : caroline

رادیو کادنا کوپه مدعی شد که پیش از آن که قرعه کشی لالیگا در فصل 12-2011 اعلام شود ، از زمان دقیقه الکلاسیکوی دور رفت فصل بعد مطلع شده است .
کادنا کوپه گزارش داده که بازی رئال مادرید و بارسلونا ، در روز 13آذر در هفته پانزدهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد .
البته آلکالا ، مجری این شبکه اذعان داشت که احتمال دارد مسئولان پس از این افشاگری تصمیم به تغییر زمان بازی بگیرند :" این قضیه روز چهارشنبه به طور رسمی اعلام می شود ، البته ممکن است که برخی از این خبر بترسند و تغییرش دهند . "
            http://foto.fanatik.com.tr/GalleryNews/elclasico_galeri.jpg

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 16:11 ::  نويسنده : caroline

as

http://s1.picofile.com/file/6914302812/Portada_AS_julio.jpg

 

فلورنتینو ، جنگ را از چلسی برد و کوئنت رائو را برای شش فصل به خدمت گرفت
با وارد کردن گارای به معامله ، قیمت را از 30 میلیون پائین تر آورد
کوئنت رائو :" از بچگی خود را در پیراهن رئال مادرید تصور می کردم "
"هر هفته با مارسلو رقابت خواهم کرد که این برای تیم خوب خواهد بود"
شاهین چکاپ شد
سه ساعت در والدبباس تمرین کرد ، بعد برای معاینه زانویش به کلینیک رفت
بارسا با پدرو تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش را به 150 میلیون رساند

 

MARCA

http://s1.picofile.com/file/6914304824/marca_7_50.jpg

رئال مادرید ، خرید کوئنت رائو برای شش سال را نهایی کرد
توپخانه ای از سمت چپ
"این یک رویاست "
"هر هفته رقابت با مارسلو زیباست "
رئال مادرید این انتقال را با قیمت 30 میلیون به علاوه احتمالا گارای با قیمت 10 میلیون نهای کرد
بدون ستاره ، مورینیو یک تیم یک دست درست کرده است
موراتا :" زندگی ام را می دهم تا در رئال مادرید موفق شوم "
بازی دوستانه قرن / برزیل اعلام کرد که در ماه نوامبر با اسپانیا بازی می کند
شانس ماندن آگرو در اتلتیکو کمتر شد
از پوشیدن پیراهن سفید و قرمز امتناع کرد
ونگر امیدوار است که سسک را برای تور آسیایی ببرد

 

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : caroline

نراتزوری ها در تلاش هستند تا ریکاردو کاکا را با قیمت 31 میلیون یورو از رئال مادرید بخرند .
بنا بر گزارش وبسایت فیچاجس ، اینتر میلان حاضر است که برای خرید بازیساز برزیلی رئال مادرید ، پیشنهادی 31 میلیون یورویی ارائه دهد . این بازیکن دو فصل پیش با 67 میلیون یورو در برنابئو آمده اما به توفیق چندانی نرسیده است .

                              tumblr_lnkg8hzvhw1qeeyfu.jpg
 
در این تابستان مشتریانی همچون میلان و پاریسن ژرمن داشته و اینتر نیز یکی از جدی ترین مشتریانش وبده است .
این در حالیست که خود بازیکن اصرار به ماندن دارد و مورینیو نیز دوست دارد که او را به فرم واقعی اش برگرداند .

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : caroline

رافائل واران ، مدافع 18 ساله فرانسوی رئال مادرید ، بر اساس گزارش اعلام شده ، در کنکور فرانسه قبول شده و می تواند وارد دانشگاه شود .

http://s5.as.com/recorte/20110705dasdasftb_94/XLCO/Ies/strong_VARANE_APROBADO_strong.jpg
ساندرین کادرو ، معلم فنی و ورزشی در تیم لنس در مدرسه سنتر که در آن بازیکنان جوان به تحصیل مشغول هستند گفت :" این موفقیتی فوق العاده و الگویی برای کل جامعه ورزش است . "
او یکی از پدیده های فصل اخیر لیگ فرانسه بوده که 23 بازی انجام داده (22 تا فیکس) و دو گل زده است . او در مقطع دبیرستان در رشته علوم اجتماعی و اقتصادی ، تحصیل می کرده است .
کاردون در مصاحبه با مطبوعات فرانسه ادامه داد :" این موفقیت نشان از تلاش های این بازیکن دارد . " وی همچنین افزود که این بازیکن در امتحاناتش در فرانسه "موفق " بوده است .
در وباستی لنس آمده است :" مثل بسیاری از دانش آموزان جوان ، بازیکنان جوان لنس هم هفته نگران کننده ای در مورد نتایج امتحانات داشتند . به غیر از سه نفر ، بقیه قبول شدند . "
در ادامه داده است :" بازیکن جدید رئال مادرید نشان داد که با وجود تمام فشارهای رسانه ای حواسش به درسهایش به طور جدی هست ."

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : caroline

در حالی که به نظر می رسید ماجرای انتقال کوئنت رائو به رئال مادرید به بن بست خورده باشد و یک هفته بود که این قضیه مسکوت مانده بود ، اما با سفر دیروز  این مدافع چپ بنفیکا ، لوئیز فیلیپه ویرا ، این انتقال، قریب الوقوع به نظر می رسد . بنا بر گزارش آس ، باشگاه ها امروز صبح در جلسه ای که داشته اند به توافقاتی رسیده اند و این انتقال در ساعات آتی نهایی خواهد شد .
در واقع پرتغالی ها اعتقاد دارند که این انتقال نهایی شده است . ابولا تیتر زده است :" کوئنت رائو به رئال مادرید پیوست " هر چند که هنوز هیچ کدام از دو باشگاه این را به طور رسمی اعلام نکرده اند .
به گزارش این روزنامه پرتغالی ، کوئنت رائو برای پنج سال آینده با رئال مادرید خواهد بود . در مورد شرایط اقتصادی این معامله چیزی فاش نشده اما احتمال دارد که اسکیل گارای وارد این انتقال شود .
در این جلسات ، فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید ، لوئیز فیلیپه ویرا ، مدیر بنفیکا ، خوزه آنخل سانچز ، مدیر بلند پایه رئال مادرید ، خورخه مندس ، وکیل کوئنت رائو و خود بازیکن حضور داشته اند .

چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : caroline

رئال مادرید دوباره به زبان پرتغالی برگشته است چرا که از تابستان 2007 که په په از پورتو به رئال مادرید پیوست ، به تدریج شمار پرتغالی های تیم بیشتر و بیشتر شد . پس از دوره برزیلی ها که با حضور واندرلی لوکزمبورگو به اوج خود رسیده بود ، دوره هلندی ها با فن نیستلروی و رفقایش کلید خورد و حالا نوبت پرتغالی شدن رئال مادرید رسیده است .



ادامه مطلب ...

بنا بر گزارشات در ایتالیا ، فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید در مورد ارزش نیمار با اطرافیانش صحبت کرده و گفته که این بازیکن 15 میلیون یورو هم نمی ارزد . این در حالیست که سانتوس اعلام کرده که حداقل تا 2014 می خواهد این بازیکن را حفظ کند .
در واقع بنا بر گزارش کالچیو نیوز ، فلورنتینو پس از دیدن عملکرد نیمار در بازی با ونزوئلا در مورد تعیین قیمت 45 میلیون یورو برایش گفت :" فکر نکنم که نیمار بتواند ادعا کند که قیمتش 45 میلیون یوروست . این چیزی که من دیدم ، 15 میلیون یورو هم نمی ارزد . "
از طرفی دیگر،  ریبریو ، مدیر سانتوس هم جواب داده است :" فلورنتینو چیزی از فوتبال نمی فهمد ." http://www.laliganews.co.uk/wp-content/uploads/2011/06/Real-Madrid-Agree-Personal-Terms-With-Neymar.jpg

سلیمان کولیبالی سن زیادی ندارد (16 سال) و طبیعی است که پس از آن که بشنود رئال مادرید پس از درخشش در جام جهانی زیر 17 سال که در چهار بازی 9 گل زد به او علاقمند شده است ، برایش خوشحال کننده باشد .
این بازیکن اهل ساحل عاجی در این باره به اسکای اسپورتز گفت :" شنیدن این که خوزه مورینیو تو را می خواهد مثل حضور در دیزنی لند وقتی که شش ساله هستی ، است ، مثل زندگی کردن در سرزمین رویاها . "
این مهاجم اهل قاره آفریقا اکنون در تیم سیه نا توپ می زند اما هنوز قرارداد حرفه ای نبسته است . مسئله ای که می تواند شانس انتقالش به رئال مادرید با پرداخت مبلغ اندکی به اندازه حق تمریناتش را زیاد کند . کولیبالی لقب "دروگبای جدید " را به خود اختصاص داده است . خودش می گوید :" می خواهم در بهترین سطح بازی کنم ، هر چند که اکنون متعلق به سیه نا هستم ..."
پس از حذف کشورش در مرحله یک هشتم توسط فرانسه در شنبه گذشته ، این مهاجم اکنون در تعطیلاتش به سر می برد و به زودی به ایتالیا خواهد رفت تا آینده اش را تعیین کند . 

سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : caroline

http://s1.picofile.com/file/6909529174/as_1750.jpg

نیمار : بارسا وارد می شود
راسل به مدیر سانتوس گفته که هر پیشنهادی را می پذیرد
کوئنت رائو از سفر به سوئیس به همراه بنفیکا امتناع کرد ، طغیان کرد و راهی مادرید شد
نمی خواهد به چلسی بپیوندد و پیوستنش به رئال قریب الوقوع است

 

MARCA

http://s1.picofile.com/file/6909527162/marca_7150.jpg

مبارک است ، پیر مرد !
جشن سورپرایز برای دی استفانو در تواد 85 سالگی اش
پرز :" تو الگوی رئالی ها هستی ، ما به تو خیلی مدیونیم و حالا رئیس ما هستی "
آربلوا :" سه سال بدون قهرمانی لالیگا برای رئال مادرید خیلی زیاد است "
کوئنت رائو / مدیر بنفیکا در مادرید برای پایان کار انتقال

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 5213
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1